Baltic Lodge Logo
  • Domki
  • Cennik i rezerwacje
  • Wirtualny spacer
  • Kontakt i dojazd
  • Galeria
  • Apartamenty na Sprzedaż
  • niemiecki
Facebook

REGULAMIN OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO BALTIC LODGE

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Niniejszy Regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady świadczenia usług wynajmu domków przez BALTIC LODGE S.C. z siedzibą w Boduszewo 15A, 62-095 Boduszewo, NIP: 781-193-69-86 (zwaną dalej „Baltic Lodge”) w ośrodku wypoczynkowym w Pobierowie, ul. Wąska 2a (zwanym dalej „Ośrodkiem”).
  2. Podmiot rezerwujący (zwany dalej „Rezerwującym”) oraz każda osoba korzystająca z usług wynajmu domków w Ośrodku (zwana dalej „Gościem”) mają obowiązek zapoznać się z Regulaminem. Dokonując wpłaty zadatku za wynajem lub podpisując kartę meldunkową Rezerwujący i Gość potwierdzają, że akceptują warunki Regulaminu.
  3. Regulamin obowiązuje Rezerwujących i wszystkie osoby na terenie Ośrodka.
§ 2 REZERWACJA I MELDUNEK
  1. Cennik usług Baltic Lodge oraz opłat dodatkowych (zwany dalej „Cennikiem”) jest dostępny na stronie internetowej balticlodge.pl.
  2. Maksymalna liczba Gości w jednym domku to 7 osób.
  3. Minimalne okresy wynajmu domków obowiązujące w zależności od sezonu podane są w Cenniku.
  4. Rezerwacji domku w Ośrodku można dokonać wyłącznie telefonicznie pod numerem +48 501 858 911 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem kontakt@balticlodge.pl.
  5. Gościem może być Rezerwujący lub inna wskazana przez niego osoba.
  6. Warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie pełnych danych Rezerwującego (imię, nazwisko, adres zameldowania, telefon kontaktowy oraz adres e-mail), podanie nazwiska przynajmniej jednego dorosłego Gościa, liczby Gości, których dotyczy rezerwacja (w podziale na dorosłych i dzieci) oraz terminowa wpłata zadatku w wysokości określonej przez Baltic Lodge, a wynikającej z Cennika.
  7. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zawarciem umowy wynajmu pomiędzy Rezerwującym a Baltic Lodge, co skutkuje potwierdzoną rezerwacją.
  8. Brak wpłaty całej kwoty zadatku wynikającej z Cennika i dat rezerwacji skutkuje rozwiązaniem umowy opisanej w pkt. 10 i zatrzymaniem całej kwoty wpłaconego zadatku przez Baltic Lodge.
  9. W przypadku rezygnacji przez Rezerwującego z rezerwacji następuje rozwiązanie umowy opisanej w pkt. 10. W przypadku gdy nastąpi to w okresie krótszym niż 31 dni przed datą rozpoczęcia wynajmu określoną w potwierdzonej rezerwacji, Rezerwujący zostanie obciążony opłatą w wysokości 100% kwoty zadatku wymaganej tego dnia wg Cennika. Opłata zostanie pobrana przez Baltic Lodge z wpłaconego już zadatku; ewentualna różnica płatności zostanie zwrócona Rezerwującemu przelewem na wskazany przez niego rachunek bankowy.
  10. W uzasadnionych przypadkach, w szczególności przy udokumentowaniu okoliczności uzasadniających rezygnację z rezerwacji, Baltic Lodge może odstąpić od pobrania opłaty opisanej w pkt. 12.
  11. Rezerwującemu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827)
  12. Płatności za usługi Baltic Lodge można dokonywać w złotych polskich lub Euro wg stawek podanych w Cenniku.
  13. Baltic Lodge wystawia faktury VAT.
  14. Co najmniej jeden z Gości zajmujących dany domek w ramach jednej rezerwacji musi zostać zameldowany.
  15. Zameldowanie Gościa następuje w recepcji Ośrodka poprzez okazanie przez niego dowodu tożsamości, podpisanie przez niego karty meldunkowej oraz uiszczenie opłat dodatkowych wynikających z Cennika. Dodatkowo następuje wydanie kluczy do domku wybranym Gościom zajmującym dany domek w ramach jednej rezerwacji. W przypadku gości nieletnich za podanie ich danych odpowiadają osoby dorosłe zajmujący z nimi dany domek w ramach jednej rezerwacji.
  16. Jeden z meldujących się Gości zajmujących dany domek w ramach jednej rezerwacji zobowiązany jest do wpłaty kaucji w wysokości wynikającej z Cennika. Kaucja zostanie rozliczona w momencie opuszczenia domku przez ostatniego Gościa zajmującego dany domek w ramach tej rezerwacji.
  17. Baltic Lodge może odmówić przyjęcia Gościa, który wcześniej rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkód w mieniu lub na osobach.
  18. W przypadku stwierdzenia przez Gościa jakichkolwiek szkód lub braków w odbieranym domku, Gość jest zobowiązany zgłosić to na recepcji Ośrodka. W przeciwnym razie może być on obciążony kosztami tych szkód.
  19. Wymeldowanie Gości następuje poprzez zdanie domku pracownikowi recepcji Ośrodka, uregulowanie zgodnie z Cennikiem opłat eksploatacyjnych i innych, które powstały w czasie pobytu Gości, sprawdzenie przez pracownika stanu technicznego i wyposażenia domku oraz oddanie kluczy do domku. Po wymeldowaniu Gościowi zostaje zwrócona wpłacona przez niego kaucja, jednak w przypadku wystąpienia szkód lub braków w zdawanym domku lub jego wyposażeniu, za które winę ponoszą Goście, zwracana kwota kaucji zostanie pomniejszona o oszacowaną przez Baltic Lodge wartość szkód.
  20. Zamiar przedłużenia okresu wynajmu należy zgłosić w recepcji Ośrodka najpóźniej do godziny 15:00 w dniu poprzedzającym dzień upływu terminu wynajmu objętego dokonaną rezerwacją. Przedłużenie okresu wynajmu może nastąpić wyłącznie w sytuacji, gdy Ośrodek będzie dysponować wolnymi domkami.
  21. W przypadku skrócenia okresu wynajmu Rezerwujący jest obciążany całkowitą kwotą należną Baltic Lodge z tytułu dokonanej rezerwacji. Skrócenie okresu wynajmu należy zgłosić recepcji Ośrodka.
§ 3 ZASADY POBYTU
  1. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 10:00.
  2. Cisza nocna obowiązuje w godzinach od 22:00 do 6:00.
  3. Pobyt osób do lat 18 w Ośrodku jest dozwolony jedynie pod opieką osób dorosłych. Pobyt dzieci na placu zabaw jest dozwolony pod opieką osoby dorosłej i na jej odpowiedzialność.
  4. Goście zobowiązani są do utrzymania domku w należytym stanie, zamykania drzwi na klucz przy każdorazowym opuszczeniu domku i przechowywania kluczy bez dostępu do nich osób trzecich. Opuszczając domek Goście ze względów bezpieczeństwa powinni wyłączyć wszystkie urządzenia elektryczne oraz zakręcić krany.
  5. Zabrania się palenia tytoniu w domkach i innych pomieszczeniach na terenie Ośrodka. Za złamanie tego zakazu Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 500 zł.
  6. Zabrania się zakrywania grzejników w domkach, w tym przez wieszanie na nich odzieży i ręczników. Odzież i ręczniki wieszać można na grzejniku łazienkowym.
  7. Korzystając z rozkładanej sofy w salonie jako miejsca noclegowego Goście zobowiązani są do używania prześcieradła ochronnego pod właściwą pościelą.
  8. Zabrania się przechowywania w domkach przedmiotów niebezpiecznych, takich jak broń, amunicja, materiały wybuchowe i pirotechniczne.
  9. Baltic Lodge nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty przez Gości na terenie Ośrodka pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności i przedmiotów o wartości naukowej lub artystycznej. Przedmioty takie Gość przechowuje na terenie Ośrodka na własną odpowiedzialność.
  10. Teren ośrodka jest monitorowany.
  11. Dopuszcza się obecność zwierząt domowych, z wyłączeniem zwierząt egzotycznych. Pobyt w domku więcej niż jednego zwierzęcia podlega opłacie podanej w Cenniku. Pobyt więcej niż jednego zwierzęcia oraz zwierząt o wadze powyżej 10 kg musi być uzgodniony z Baltic Lodge podczas dokonywania rezerwacji. Każda osoba wprowadzająca zwierzę na teren Ośrodka zobowiązana jest do takiego utrzymywania zwierzęcia, aby nie stanowiło ono zagrożenia, ani uciążliwości dla innych Gości i personelu Ośrodka. Osoba taka ma obowiązek usunąć wszelkie nieczystości pozostawione przez zwierzę na terenie Ośrodka.
  12. Zabrania się korzystać Gościom w domkach z własnych urządzeń, takich jak grille (w tym elektryczne), grzałki do wody, grzejniki, bez uzgodnienia z recepcją Ośrodka. Zabrania się rozpalania ognisk i grilli poza miejscami do tego wyznaczonymi oraz używania środków pirotechnicznych, takich jak petardy, fajerwerki.
  13. Zabrania się dokonywania jakichkolwiek zmian i przeróbek w domkach i ich wyposażeniu.
  14. Zabrania się powodowania nadmiernego hałasu, nieprzyjemnych zapachów i innych okoliczności, które mogą być uciążliwe dla innych Gości Ośrodka.
  15. Wszelkie odpady należy umieszczać jedynie w pojemnikach znajdujących się w wyznaczonych miejscach na terenie Ośrodka, segregując je zgodnie z opisem pojemników.
  16. Do każdego wynajętego domku przysługuje jedno miejsce parkingowe dla samochodu osobowego. Gość może wykupić dodatkowe miejsca parkingowe za dodatkową opłatą wg Cennika, o ile takie miejsca są dostępne.
  17. Goście ponoszą odpowiedzialność za wyrządzone ze swojej winy szkody zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. Goście zobowiązani są do natychmiastowego poinformowania recepcji Ośrodka o wyrządzonej szkodzie (na osobie lub mieniu), za którą Gość ponosi odpowiedzialność.
§ 4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ BALTIC LODGE
  1. Baltic Lodge ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe na osobie lub mieniu Gościa na terenie Ośrodka na zasadach wyrażonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Gość powinien zawiadomić recepcję Ośrodka o wystąpieniu szkody bezzwłocznie po jej stwierdzeniu.
  2. W przypadku pozostawienia przez Gościa po wymeldowaniu z danego domku rzeczy ruchomej stanowiącej jego własność, Usługodawca jest zobowiązany do postępowania zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 lutego 2015 roku o rzeczach znalezionych (Dz.U. z 2015 r. poz. 397) i obowiązującymi powszechnie przepisami.
§ 5 REKLAMACJE
  1. Reklamacje mogą być składane z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Baltic Lodge.
  2. Reklamację można wnieść w terminie 30 dni licząc od dnia stwierdzenia przez Rezerwującego lub Gościa uchybienia.
  3. Reklamację należy złożyć ustnie w recepcji Ośrodka niezwłocznie po stwierdzeniu uchybienia, pisemnie na adres siedziby Baltic Lodge lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@balticlodge.pl.
  4. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko i dane kontaktowe składającego, okres rezerwacji, której dotyczy reklamacja oraz opis uchybienia.
  5. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia. W uzasadnionych przypadkach termin ten może się wydłużyć, o czym Baltic Lodge poinformuje składającego. W przypadku reklamacji ustnej Baltic Lodge dołoży starań aby rozpatrzyć ją bezzwłocznie.
§ 6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Rezerwujący oraz Goście wyrażają zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – RODO) oraz ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku przez Baltic Lodge na potrzeby realizacji umowy, o której mowa w pkt. 10.
  2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  3. Wszelkie spory pomiędzy Baltic Lodge a Rezerwującym lub Gościem, w przypadku braku możliwości ich polubownego rozstrzygnięcia, rozstrzyga właściwy Sąd powszechny.
  4. Na terenie Ośrodka zabrania się sprzedaży obwoźnej, świadczenia innych usług oraz prowadzenia działalności gospodarczej bez zgody Baltic Lodge.
  5. Baltic Lodge zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu. Zmiany takie będą ogłaszane w terminie 14 dni przed wejściem w życie i będą przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej wszystkim Rezerwującym, którzy dokonali nie zrealizowanych jeszcze rezerwacji w Ośrodku.

Regulamin wynajmu

© 2023